18 iun. 2007

Blogger versus wordpress

Banuiesc ca exista un motiv intemeiat sa iti cumperi un domeniu si sa folosesti o platforma de wordpress care by the way este gratuita.Pe la noi cel putin vad ca asta e cheia succesului.Mi-am facut astazi un blog pe wordpress.Am zis..de ce nu ..hai dracu sa fac si un blog in engleza...la engleza mea (scrisa) de papuas poate fac ceva valuri de 3 vizitatori pe zi.Asadar cu alte cuvinte astazi am descoperit wordpress....Greu frate ,greu...ori am eu mintea incuiata(mai mult ca sigur) ori sunt indragostit iremediabil de blogger si de facilitatile lui.Vorbeam zilele trecute pe Blogcatalog cu Terence Chang despre metataguri in blogger si mi-a recomandat un articol de-al lui in care scria despre cum sa importi continutul blogului tau din blogger in wordpress.Omu' are dreptate poate stie el ce stie dar la skillurile mele de html-ist si css-ist sunt un adevarat dezastru.M-a enervat teribil wordpress-ul...Cand m-am mutat pe blogger de pe defunctul weblog.ro care are tot atata promovare cat o gasca chioara am fost asa de impresionat de blogger incat mi-au dat lacrimile.Acuma se pune problema sa inteleg si wordpress-ul..care sincer pana am gasit maneta de viteze si pana am bagat in a IV-a m-au luat toate transpiratiile...Greu cu blogurile astea :)

Un comentariu: